Vores persondatapolitik

Persondatapolitik i Bytømreren selskaber

Vi indsamler, behandler og opbevarer persondata for kunder, leverandører og samarbejdspartnere og har derfor udarbejdet denne persondata politik, der fortæller dig, hvordan vi behandler dine data.

Personoplysninger er enhver oplysning om en fysisk person. De oplysninger vi registrerer og gemmer om fysiske personer bliver anvendt til forskellige formål i forbindelse med driften af Bytømreren. De oplysninger vi opbevarer varierer afhængig af om du er kunde, leverandør eller  samarbejdspartner. Vi indsamler, behandler og opbevarer som udgangspunkt kun almindelige personoplysninger som navn, adresse, telefonnummer samt mailadresse.

Hvad bruger vi dine data til?

De ovenfor nævnte informationer, bruges udelukkende i forbindelse med driften af Bytømreren, dvs. hvis du er kunde, at registrere hvor vi skal udføre en opgave samt hvordan vi kan kontakte dig.

Periode for opbevaring

Personoplysninger opbevares ikke længere end nødvendigt for at opfylde det formål, hvortil de er indsamlet, medmindre opbevaringen er nødvendig for at opfylde nationale lovkrav, herunder lovpligtige opbevaringsperioder i forbindelse med bogføring mv.

Det er vores politik at beskytte personoplysninger ved at træffe tilstrækkelige tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger. Når der ikke længere er behov for dine personoplysninger, vil vi sikre, at de slettes på en sikkerhedsmæssigt forsvarlig måde.

Jobansøgning

Ved modtagelse af ansøgninger med tilhørende bilag, bliver det fremsendte materiale gennemlæst af den/de relevante leder(e) med det formål at kunne besvare henvendelsen. Vi beder om, at du ikke angiver dit fulde cpr.nr. i ansøgninger og CV.

Ansøgninger med tilhørende bilag behandles indtil den rette kandidat er fundet. Herefter gemmes ansøgninger enten elektronisk eller aflåst i 6 måneder.

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til denne persondatapolitik er du velkommen til at kontakte os på +45 86133811 eller info@bytomreren.dk.