Kan du sikre god service til vores kunder samtidig med at du leder og udvikler dygtige medarbejdere?
Så er vores serviceafdeling i Aarhus lige noget for dig. Vi tilbyder en selvstændig stilling, med masser kundekontakt og koordinering med egne medarbejdere og samarbejdspartnere.
Vores gode kollega går på velfortjent pension og derfor er vi på jagt efter en ny kollega og driftsleder til vores afdeling i Aarhus.
Er du interesseret?
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Ansvarlig for den daglige drift i afdelingen
- Medvirke til at løse udfordringer og implementering af nye tiltag i afdelingen
- Opfølgning på sager m. afdelingens 3 serviceledere
- Implementering af nye kunder
- Sikre og følge udvikling af digitale værktøjer
- Hjælpe vores kunder som primært er boligforeninger, med deres spjældopgaver
- Lede og fordele opgaver til dit hold af servicetømrere
- Planlægge indkøb af materialer og styring af underentreprenører
- Beregne og afgive tilbud
- Økonomistyring på projekter og opgaver
Du vil få success i jobbet hvis:
- Du har erfaring med mange forskellige tømreropgaver
- Du kan prioritere og holde hovedet koldt når der er pres på
- Du kan lede og motivere et hold af serviceledere og tømrere
- Du er serviceminded og sympatisk
- Du arbejder målrettet og er punktlig
- Du har viljen og evnen til at "gøre det ordentligt" – som vores slogan lyder.
Vi tilbyder et job hvor:
- Du har en chef der tager ansvar for dig og din udvikling
- Gode kollegaer altid er i nærheden til at støtte og give et godt råd
- Du bliver en del af et team med et super godt sammenhold
- Du får indflydelse på udvikling af vores it-system som vi bruger til at styre vores indkomne sager
- Gode idéer til at effektivisere eller lette arbejdsgange altid er velkomne
- Der er en kreativ personaleforening, der sørger for sociale arrangementer
- Der er ordnede forhold med fast løn samt pensions- og sundhedsordning
- Du deltager i uddannelse gennem Bytømrerens ledelses akademi
Ansøg allerede nu!
Kan du se dig som vores nye kollega, så hører vi gerne fra dig – send en ansøgning til job@bytomreren.dk.
Har du spørgsmål til jobbet så ring til Bo Sørensen på mobil 30 18 47 73.
Om os
Bytømreren er organiseret omkring tre forretningsområder – entreprise, service og forsikring. Her udfører vi alt fra service- og vedligeholdelsesopgaver for boligforeninger, erhverv, udbedring af forsikringsskader til større fag-, total- og hovedentrepriser. Vi har afdelinger i hhv. Aarhus, Horsens, Vejle og Odder. Du vil blive en del af vores Serviceafdeling i Århus, som i dag består af 100 medarbejdere som er delt op i 9 forskellige teams, som hver ledes af en serviceleder eller håndværktaksator.
Bytømreren er i alt 250 medarbejdere og en arbejdsplads med stor fokus på vores ansatte, deres udvikling og det arbejdsmiljø de færdes i. Vi har derfor en flad organisationskultur med fokus på, at alle medarbejdere i fællesskab bidrager til virksomhedens fortsatte succes og udvikling.