Bygge-/projektleder til entreprenørafdeling til Artusbyg/Bytømreren i Vejle
Er du en erfaren og ambitiøs byggeleder, der brænder for at lede projekter, motivere teams og skabe stærke resultater? Vil du være en del af en virksomhed i vækst, hvor du kan kombinere projektledelse og forretningsudvikling? Så har vi jobbet til dig!
Vi er en virksomhed i vækst med stigende efterspørgsel på både serviceopgaver og større byggeprojekter. Vores projekter bliver større og mere komplekse, og vi har brug for en stærk profil til at lede vores entreprenørafdeling og understøtte entrepriseafdelingen. Vi søger en byggeleder, der med struktur, overblik og dialog kan sikre høj kvalitet, stærk økonomi og tilfredse kunder.
Din rolle:
- Ledelse og drift
- Ledelsesansvar for medarbejdere inden for murer/beton, jord/kloak og tømrerarbejde.
- Sikre, at serviceopgaver og entrepriser udføres effektivt og med høj kvalitet.
- Projektledelse og planlægning
- Planlægning og koordinering af projekter – fra bemanding til materialer og tidsplaner.
- Budgettering og opfølgning på økonomien for at sikre en god bundlinje.
- Kvalitetskontrol af det udførte arbejde og risikoafdækning.
- Kommunikation og samarbejde
- Være bindeled mellem egenproduktion, underleverandører og bygherrer.
- Holde møder med interessenter og løse udfordringer undervejs.
- Sikkerhed og dokumentation
- Sikre overholdelse af alle sikkerhedsstandarder og byggeregler.
- Udarbejde og vedligeholde dokumentation, tilladelser og rapporter.
- Salg og kundepleje
- Pleje og udvikle kunderelationer i tæt samarbejde med afdelingschefen.
- Identificere muligheder for mersalg og sikre tilfredse kunder.
Om dig:
- Har en uddannelse som bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller tilsvarende – en håndværksmæssig baggrund er et plus.
- Har erfaring med projektledelse og kendskab til byggestandarder, lovgivning og sikkerhedsprocedurer.
- Trives med at motivere og lede teams, både egne medarbejdere og underleverandører.
- Er detaljeorienteret og stærk til at planlægge og prioritere.
- Har gode kommunikations- og samarbejdsevner samt flair for mersalg.
Hvad tilbyder vi?
- En nøgleposition med ansvar og mulighed for at præge virksomhedens udvikling.
- Spændende og varierende arbejdsopgaver inden for drift og projekter.
- Et godt arbejdsmiljø med fokus på samarbejde og udvikling.
Succeskriterier:
- Effektiv ressourceudnyttelse og solid økonomi på projekterne.
- Høj medarbejder- og kundetilfredshed.
- Mersalg til eksisterende kunder og tiltrækning af nye.
- Overholdelse af standarder inden for sikkerhed, bæredygtighed og kvalitet.
Hvordan søger jeg jobbet?
Send din ansøgning og CV til job@bytomreren.dk mrk. “Byggeleder Vejle”.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder, Mikkel Jensen på 30124984.
Vi vurderer ansøgninger og afholder samtaler løbende, og vi ansætter, så snart vi finder den rette kandidat. Vi opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning hurtigst muligt.
Din henvendelse behandles fortroligt.
Om Bytømreren
I 2021 blev Artusbyg en del af Bytømreren og fra d. 1. januar 2025 bliver Vejle-afdelingen med 70 medarbejdere fuldt integreret i Bytømreren.
Som en del af denne proces vil vi i den kommende tid rebrande vores virksomhed, så vi fremover vil optræde under navnet Bytømreren. Med fælles identitet og systemer ser vi frem til et stærkere samarbejde på tværs af organisationen med fokus på i højere grad at kunne servicere vores kunder.
Bytømreren er en entreprenør- og servicevirksomhed virksomhed, der beskæftiger mere end 270 medarbejdere indenfor byggeri, service og entreprise. Bytømreren er kendetegnet ved høj faglig kvalitet, en serviceorienteret tilgang til vores kunder og samarbejdspartnere samt et fokus på at skabe flow i arbejdsgangene med effektivitet for øje.
Bytømreren er fordelt over tre afdelinger – entreprise, service og forsikring- og på tværs af fire geografiske afdelinger i hhv. Aarhus, Odder, Horsens og Vejle. Fælles for dem alle er værdierne; faglig stolthed og god service.
Vi ønsker at skabe en god arbejdsplads med stor fokus på vores ansatte og det arbejdsmiljø, de færdes i. Vi har derfor en flad organisationskultur med fokus på, at alle medarbejdere i fællesskab bidrager til virksomhedens fortsatte succes og udvikling. Mens vores festlige personaleforening sørger for sociale arrangementer, får du samtidig mulighed for at skabe gode arbejdsrelationer i en dynamisk atmosfære blandt fagligt kompetente kollegaer.